vrijdag 15 juni 2012

BIG shoplog mei

Vandaag heb ik een grote shoplog, voor mijn doen dan. Ik ben de vorige maand in Hilversum en in Rotterdam bij de Primark wezen shoppen. Ook was ik in de meivakantie op vakantie naar familie in Frankrijk en daar heb ik ook nog een paar dingetjes gekocht in een 2e hands winkel.


Als eerste de sieraden die ik heb gekocht, dit boompje waar ik al mijn sieraden op bewaar. Hij is van de Six dacht ik, ik heb hem van een vriendinnen gehad voor mijn verjaardag.



Setje oorbellen
H&m
4,95



Setje oorbellen
Primark
€2,00
(Er mist een paar oorbellen die m'n zus meteen had gestolen)



Ketting
Primark
€5,00



Top
H&m
€12,95


Dit zijn de kleren die ik heb gekocht in de 2e hands winkel in Frankrijk, de short was een lange hoge taille broek die voor mij veel te breed was. Ik heb deze expres gekocht omdat ik een hige taille short zocht en deze heel duur zijn. Deze waren maar 2 euro en ik kan ze aanpassen zoals ik wil.

Hieronder twee andere dingen die ik kocht, een blousje, in maat 42 hahaha, heel groot dus maar wel leuk oversized en een vintage model Adidas trui.








Wit shirtje basics
Primark
€3,50

Perzik kleurig t-shirt
Primark
€4,00


Dit zijn de dingen die ik vorige week in Rotterdam kocht. Het perzikkleurige shirt kocht ik een paar maten groter zodat ik deze ook met een legging zou kunnen dragen of in mijn high wasted shorts.




Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen/zien, misschien ga ik elke maand bijhouden wat ik allemaal koop. Als ik een maand niks leuks koop doe ik dit de maand daarna.









x

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt verliefd op die ketting en oorbellen! Alles is heel leuk! (:
    xx

    http://welcometosesamstreet.blogspot.nl/

    Ik volg je nu (:

    BeantwoordenVerwijderen