vrijdag 28 september 2012

Herfst wishlist en favoriete winkels van het moment

Na een heerlijke zomervakantie en alvast een paar weken school ben ik weer terug. Ik laat in deze post mijn wishlist voor de komende herfst zien en mijn favoriete winkels die hier bij horen. In mijn herfstvakantie ga ik ook nog naar Londen waar ik natuurlijk naar al deze winkels toe kan gaan. Ik laat jullie zien wat ik leuk vind en hoe ik het zou dragen 

Enkel laarsjes
H&M
 
Ik wilde deze laarsjes al heel lang maar was elk jaar weer te laat en wil ze dit jaar echt heel graag om te kunnen dragen met bijv een dikke zwarte legging zoals degene hieronder. Ik met mijn 1,62 meter wil wel graag iets langer lijken en deze lijken ook heel fijn te lopen omdat ze een sleehak hebben.
 
 
Zara
 
Hier zou ik een lange top, trui of blouse dragen.
 
 
 
 
 
"Used" High wasted jeans
Cheap Monday bij Urban Outfitters
 
Ik heb zelf een hoge taille spijkerbroek en vind dat je deze echt heel leuk kunt stijlen met een simpele outfit met bijv gympen maar ook met een blousje kun je hier een hele leuke outfit mee maken. Een leuke winkel met ook veel hoge taille spijkerbroeken is de Monki. Deze is ook makkelijker te vinden in Nederland.
 
Hieronder een paar tops die hier leuk bij kunnen zijn in verschillende stijlen.
 
New look
 
Monki
 
 

 
 
American apparel
 
 
 
 
 
 
Truien
Zara
 
Natuurlijk hoort er bij de herfst in Nederland een trui bij. Vaak begint het al koud te worden en de regen komt er natuurlijk ook aan. Hier onder nog een paar voorbeelden van een paar leuke truien.
 
 
H&M
 
 
 
Urban outfitters
 
 
Favoriete winkels van het moment:
- American Apparel (www.americanapparel.com)
- Romwe (www.romwe.com)
- Urban outfitters (www.urbanoutfitters.com)
- Monki (www.monki.com)
 
 
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien. Als ik naar Londen ga komt er waarschijnlijk nog een shoplog want dat word wel speciaal. Laat een reactie achter wat je leuk vind en wat jij nog wilt kopen voor deze herfst! 
 
 
 
 
 
 
 
x

2 opmerkingen: