donderdag 9 februari 2012

Review producten uit Brussel

Mijn moeder is gister terug gekomen uit Brussel en heeft een paar cadeautjes voor mij meegenomen. Echt super lief en fijn omdat het producten zijn die je alleen in Belgiƫ en in Frankrijk kunt vinden! Ook heb ik deze week nog een nieuw parfum gekocht. (de foto's zijn allemaal met mijn ipod genomen en dus geen goede kwaliteit, sorry daar voor)




Eerst heb ik dus de Franse Glamour en Vogue gekregen die ik zeker ga lezen dit weekend. De Glamour vind ik altijd wel een leuk tijdschrift en de Vogue heeft altijd natuurlijk de mooiste en nieuwste dingen van grote merken.



Nu over de producten die ik heb gekregen. Ze zijn beide van het merk 'Le petit Marseillais' en het zijn een bodylotion en een bodybutter. De bodylotion had ik deze zomer al gehad en ze ruiken allebei heel lekker naar amaldelolie (voor zover ik weet dat dat een geur heeft). Verder blijft de geur de hele dag hangen en word je huid door de bodylotion super zacht.


Dit is hoe het er uit ziet op mijn hand, het bovenste is de bodylotion en de onderste is de modybutter, je ziet wel het verschil en dat de boter veel dikker lijkt (zoals echte boter dus). Ik vind ze allebei toch even fijn en lekker ruiken.



Laatst heb ik ook nog het parfum Vintage van Kate Moss gekocht. Ik had deze al geroken bij iemand en ik vond hem al heel lekker. Hij ruikt heel fruitig maar is ook fijn voor de winter. Het is geen groot flesje maar de geur blijft gelukkig wel een tijdje hangen.


Ik ben bezig met een soort 'Outfit of the day' maar dan van meerdere dagen bij elkaar. Deze komt later! Ik vind het heel leuk om te horen wat jullie vinden van zo'n kleine review. Laat een reactie achter en folg bij via Bloglovin of gewoon via Google Friends connect ------->

  


2 opmerkingen:

  1. so lovely products :)
    love the vintage perfume. it smells so nice!
    really lovely blog you have here, dear :)

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat luchtje ziet er mooi uit !
    Leuke blog (:
    xManon

    Wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog ? Je mag me natuurlijk volgen als je dat wilt !

    BeantwoordenVerwijderen